خبر

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم/ احتمال تغییرات وجود دارد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه مذاکراتش با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد آغاز شده است، گفت: از تیم هایی غیر از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس به آخرین وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: فرشاد احمدزاده مشکل دارد و مداوای مصدومیت او ادامه دارد. با این حال شجاع خلیل زاده برگشته و مشکلی ندارد. حضور او برای ما اهمیت زیادی دارد.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خبرررر خبر سازی

ابداع فناوری شارژ بی سیم برای دسترسی به برق در نقاط دورافتاده

برق بی سیم

یک شرکت تجاری ابزار ویژه ای تولید کرده که شارژ بی سیم و استفاده از انواع ابزار و لوازم برقی را در دورافتاده ترین نقاط ممکن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این ابزار که Cota نام دارد به راحتی در یک کوله پشتی قابل حمل است و می توان آن را با خود به همراه برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خبرررر خبر سازی

عصبانیت عربستانی‌ها از خبر جاسوسی الهلال در تمرین پرسپولیس!

الهلال عربستان

نتشار خبر فرستادن یک جاسوس از سوی تیم فوتبال الهلال در تمرینات پرسپولیس عصبانیت رسانه های سعودی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که خبری در رسانه های ایرانی مبنی بر اقدام «رامون دیاز» سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان و فرستادن یک جاسوس به تمرینات پرسپولیس در دبی منتشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خبرررر خبر سازی

برگزاری یکجانبه همه پرسی اقلیم کردستان عراق ما را نا امید کرد

وزارت خارجه آمریکا

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن در پی برگزاری همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق از دولت مرکزی بغداد، دچار نا امیدی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اسپوتنیک»، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای در واکنش به برگزاری همه پرسی جدایی کردستان عراق، ابراز نا امیدی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خبرررر خبر سازی